fredag 11 april 2008

Trodde vi ja!

När vår söta vovve är hemma ensam får han vistas på ett begränsat område eftersom han har tycker om att äta upp saker. I förra veckan började maken och jag fundera på om han nu, tre år gammal, inte vuxit till sig.... HAHAHA
När jag lämnade på dagis i morse fick han då tillträde till hela huset och det visade sig att vovven tydligen är traditionsfast. Påsken har passerat, alltså ska pyntet bort. Han käkade upp alla barnens försök till påskpyssel, tuppar, hönor och mycket annat. Dessutom fick han tag i innersulan till husses toffla! Undra vad husse kommer att säga??
Hur länge jag var borta? 7 minuter!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...jag har en sådan också, tyvärr är hon storpudel och gillar vardagsrumssoffor..;-(

Mattemamman sa...

I det läget föredrar jag nog en cocker. Logiskt nog borde ju en cocker kunna få i sig en bråkdel av vad en storpudel klarar av:-)

Anonym sa...

Den,äh(?), stolta uppfödaren säger-Det är nog dessvärre ärftligt så chansen att ålder ska göra sin "rätt" finns nog inte ;-))
Kram, Linda