måndag 2 juni 2008

Liseberg...

Idag ska jag vara en duktig och snäll fröken. Klassen och jag åker till Liseberg och stannar där HELA dagen. Kommer att vara hemma vid 23.00. Tur att vädret är strålande! Jag har smort in mig, gjort smörgåsar, ska fixa en STOOOOOR kanna med te, ta med vattenflaska, bok och korsord. Tror ni jag överlever???:-) Inget dåligt jobb jag har!

P.s.. naturligtvis vaknade 4-åringen med feber!!! Känns inte helt rätt att stanna hemma:-) Som tur var är morfar här, vilket är mycket ovanligt, och han erbjöd sig att stanna en extra dag för att ta hand om liten! Tack morfar!!! D.s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du överlevde!

Mattemamman sa...

Hej!!
Överlevde hur bra som helst. Hade det varmt och skönt och passade på att äta året första mjukglass i den trettiogradiga värmen!