onsdag 11 juni 2008

Pilledill, pilledill med potatis till!!

Vi brukar kalla 6-åringen för "Pilledill". Hans fingrar är på allt och då menar jag ALLT, med blixtens hastighet. I går var det rekord pilledillande. Vi skulle lämna dagis, jag först, sedan 6-åring. Vips hoppade fingrarna upp och krossade glaset till brandlarmet. Vilket liv!!!!! Larmet funkar, jag lovar. Som tur var hämtade jag sent och kvarvarande barn var ute, trots storm. Västkustbarn är hårda.
I dag fick jag veta att jag ska vara glad.... de hann stoppa utryckningen, så istället för att betala 20 000 kronor får vi troligtvis betala vad det kostar att laga larmet......
Glad????
Pilledill!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha..jag gillar kreativa barn...men 20 000 kanske är lite mycket kreativitet på ett bräde..;-))...

Mattemamman sa...

Så kan man också se det... då har jag ju egentligen tjänat en massa pengar idag!!!!