torsdag 12 juni 2008

Planer..

......har just skickats iväg till fru Rektor. Så skönt att skicka den sista!!!!! Äsch! Kom just på att jag missat revideringen av Elevhälsoplanen, aldrig får man vara riktigt nöjd.
Många gånger när jobbet är tufft suckar jag och mina kollegor och tänker att man kanske skulle skaffa sig ett "riktigt" jobb. Så kommer denna dag, den då inga elever är i skolan och vi ska sitta med papper. Alla suckar tungt. Då slog det mig.... det kanske är detta som är det "riktiga" jobbet. Ve och fasa, då fortsätter jag glatt mitt oriktiga arbete!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa papper blir bara fler och fler. Men snart är det slut och ett underbart lov väntar... ;)

Anonym sa...

Hahaha..ja du får återkomma när du har bestämt dig för vad som är ett "riktigt" arbete..;-)).

Önskar dig en fin fortsättnin på helgen!

Mattemamman sa...

Helgen var fantastisk och imorgon är min stora uppgift att hitta två borttappade papper i flyttröran på skolan. Det är terminens sista hjälteinsatts!!
Ha det bra!!