måndag 9 juni 2008

Ny vecka..

nya bekymmer.
Tycker alla springer omkring hysteriskt och bär saker. Det är bokhyllor dit, lådor hit och överallt yr dammet. På vår skola har vi fortfarande nästan bara öppna hyllor... ingen dammar på ett år...... Det påstås ju att barn får allergier därför att vi har för rent hemma. Våra skolbarn borde vara hysteriskt friska med tanke på allt damm.
Jag har ju haft som ambition att försöka bli klar med 4:an i PIM innan sommaren. Nu läste jag att "PIM" tar sommarlov. Rätt skönt faktiskt. Då kan jag pula med detta i lugn och ro regninga sommardagar. Om det låser sig helt får jag bjuda hem IT-mamman på glass och chokladsås..... fast det borde jag göra även utan problem;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,det tycker jag låter som en bra idé....att bjuda hem IT-mamman menar jag..;-)). Önskar dig en fin kväll!

Mattemamman sa...

Detsamma!!