måndag 28 april 2008

Försöker..

lägga in ett klipp från Youtube, jag ska ju bli så bra så att jag kan använda detta bloggande till något konstruktivt i skolans värld och då måste man verkligen TRÄNA!!
Ett till försök:
http://www.youtube.com/watch?v=9GNhdQRbXhc
Länken ska leda till Metalof - I would do anything for love.
Jag skulle ju vilja ha en sådandär tjusig TV skärm här, istället för länken men jag vet inte hur man gör. Om någon läser detta får ni gärna berätta!!
Jag skulle också gärna vilja veta hur man ser antalet besökare??

Ni som såg Körslaget i söndags fick ju en kort smakbit av låten från Brolle JR. Meatloaf var en absolut favorit och jag älskar fortfarande hans låtar. Har hört att det kallas för "nostalgi"!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kopiera texten (Markera och klicka Ctrl+C)under Embed vid filmen på YouTube.Klistra in den i skrivfältet (Ctrl+V) i bloggen. Fast först ska du växla till Redigera HTML som står till höger ovanför skrivfältet. Publicera. Klart! Lycka till!

Mattemamman sa...

Tusen tack för tipset. Ska försöka när tid ges!!