söndag 13 april 2008

Försvunnet inlägg..


och inte är det vovven som ätit upp det. Skrev ett så fint inlägg, men hade svårt att få in bilden som hörde till. Sparade då inlägget och kan nu inte hitta det igen. Ja, ja, vad är en bal på slottet??

Dagen har ägnats främst åt omplantering av pelagoner. Innan 6-åringen kom var jag en sådandär som samlade på olika sorter, hade massor. Det var min kompis "pelagonmatten" som fick mig att bli intresserad. Hon bor i en tvåa med sina två hundar och hundratals pelagoner. Själva blomman tål tuff behandling och det passade mig. Jag är inte direkt född med gröna fingrar!!

Samlingen råkade sedan ut för en destruktiv bebis. Roligast var ju att samla ihop alla namnetiketter och sedan blanda och ge, en samlares mardröm med andra ord. Några har överlevt och sedan köper jag några nya varje år.


Inga kommentarer: