torsdag 22 maj 2008

Galaxer i mina braxer....

Jag byter arbetslag i höst, därav rubriken.. tål att fundera på, och nu har vi fart. Vi träffades en timme i kväll och vi har redan förnyat hela skolan:-)
Här blir det storyline, utedagar, ämnesansvariga och ämnesbyte, arbetslagstidning för att inte tala om "sammatte" tid. Dvs, alla klasser har mattetid vid ett och samma tillfälle, men jobbar med olika saker i olika sammansättningar. Geocaching och veckans lek. Kanske att vi behöver ha ett par dagar till på veckan:-) Det känns hur kul som helst, ska verkligen bli spännande. Ska det hända något får det bli nu!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, det var mycket på en gång. Vad roligt..och vad roligt att få vara så där entusiastisk...jag blir riktigt avundsjuk! Jag fortsätter ju med "samma" liv i 1,5 år till...ingen större kreativitet där inte..;-))Ha en riktigt fin helg!

Mattemamman sa...

Det är verkligen hur roligt som helst. En fyndighet i det hela är att det inte ens är jag som kommit med idén om gemensam mattetid..... Det känns lovande. I vanliga fall känner jag mig ibland lite väl tjatig med allt mitt mattande:-) Hoppas att din helg också blir bra och att du hinner andas mellan alla göromål!!!!!