torsdag 1 maj 2008

Göteborgs Orienthus

Tack vare Stellan lyckades jag äntligen komma till detta matparadis. Wow, dessutom kanon priser. Nu har jag köket fullt av konstiga saker, ska bli spännande att testa och se hur det smakar. En kul sak har jag redan upptäckt! I ett recept jag har ska man ha torkad Tamarind, så det köpte jag.... trodde jag. Väl hemma upptäckte jag att jag köpt torkad Tamarind, fast i en godisvariant. Ska bli kul att bjuda på. Vi får se hur många modiga barn jag har!!
"Blaufish" har tipsat om ett annat matställe "Indian Foodhouse", så det får bli nästa utflykt.

Igår fick vi med mamsen på en cachetur i Slottskogen. Hon var INTE imponerad. Hon hade många syrliga kommentarer om vägar och annat. Vi var desto nöjdare. Tre cacher när de två små var med är nytt rekord. Vi lämnade två TB´s och hämtade en. Kul!!

Kvällen tillbringade hos Svägerskan med god mat. Hipp hurra på hennes födelsedag. Vovven testade om han kunde flyga.... det kan han inte. Däremot kan han ställa till en himla oreda i en rabatt på ingen tid alls. Häpp

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha...de är små charmtroll..hundarna menar jag *ler*..

Önskar dig en god natt, själv kommer jag att avsluta dagen tidigt.

Mattemamman sa...

Kan inte annat än att hålla med!

Anonym sa...

kul att se att du gillar min butik och mina varor

mvh

walle appasi
drift chef
göteborgs orienthus ab